Στη Γαλλία το λένε Accrochage (ακροσάαζ). Είναι ωραίο που έχει ένα τίτλο αυτή η διαδικασία έστω και αν δεν είναι Ελληνικός, επειδή εκθέσεις δεν συνηθίζονταν στη δική μας παράδοση. Είναι η διαδικασία που ένας ζωγράφος κρεμάει τα έργα του, μια δυο μέρες πριν την έκθεση του. Τις περισσότερες φορές το έκανα μόνος μου, κυρίως στις εκθέσεις που κάνω στην Ελλάδα γιατί στο εξωτερικό είμαι πάντα σε κάποια γκαλερί οπότε η διαδικασία περιέχει οπωσδήποτε συνεργασία. Είναι μια σημαντική και απολαυστική διαδικασία. Συνήθως τα έργα κάπου ήταν αποθηκευμένα και έτσι για πρώτη φορά τα βλέπεις όλα μαζί, κάποια έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε που τα είχες δει για τελευταία φορά, έχουν μια συγκίνηση όλα αυτά. Εκείνη την ώρα που για πρώτη φορά τα βλέπεις όλα μαζί έχεις ένα παροξυσμό αυτοεκτίμησης, λες, κάτι έχουν να πούνε και αυτά, δεν είναι για τα μπάζα, όπως σκεφτόμουνα χθες βράδυ. Τη διαδικασία αυτή με κάποιο τρόπο τη φιλμάρω σε ένα σύντομο βιντεάκι. Εδώ την έκανα και λίγο αστεία κατεβάζοντας στο κινητό την εφαρμογή time-lapse. Απολαύστε υπεύθυνα.
Συνέντευξη στο τηλεοπτικό σταθμό Ionian channel
Τα εγκαίνια της έκθεσης
Κάποια ιδιαίτερα σχόλια στο Facebook για την έκθεση
Sdralia Barbara
κε Μπάμπη ήταν όλα φανταστικά !! δεν έχω ξαναδεί τέτοια ζωγραφική ! ήταν όλα τα έργα αυτόφωτα.!!.. και αυτό δεν φαίνεται καν στις φωτογραφίες .. συγχαρητήρια !!
Charalampos Epaminonda
Τοπία, βελούδινα παραμύθια θωπεύουν, βάλσαμο επιστάζουν, ονειρικά μεταξωτά μαγνάδια θεραπεύουν τη θωριά της ψυχής, αναδεικνύουν την αθωότητα της ομορφιάς του εμποτισμένου με αισθήματα τόπου — κόσμου.
Συναυλία του Σπύρου Μάνεση και του Αντρέα Πολυζωγόπουλου το Σάββατο 6 Μαΐου στη διάρκεια της έκθεσης
Ένα δημοσίευμα για τη βραδιά της συναυλίας από την εφημερίδα Ημέρα Ζακύνθου
http://imerazante.gr/2017/05/10/148923
Ο ζωγράφος π. Σταμάτης Σκλήρης ξεναγεί στην έκθεση.